Retouren

  

Retouren

Uiteraard spenderen wij de nodige aandacht aan je bestelling. Toch kan het voorkomen dat een artikel niet conform je eisen of wensen is, of dat het bestelde niet overeenkomt met je verwachting. Dat is uiteraard vervelend. In dat geval is het vanzelfsprekend dat je artikelen naar ons wilt retourneren, en dat kan: mits het artikel niet gemonteerd en/of beschadigd is kun je het compleet in originele staat en verpakking naar ons retourneren.

ParkPoint Benelux Retourprocedure

Wanneer je deze procedure volgt, zal het retourneren snel en correct verlopen en wordt het factuurbedrag binnen 14 dagen door ons gecrediteerd.

1. Welke artikelen vallen onder de retourprocedure

Alleen artikelen die door ParkPoint Benelux zijn geleverd vallen onder de retourprocedure. Goederen die specifiek voor jou zijn geproduceerd of besteld kunnen niet worden geretourneerd.

2. Retourzending: Waarom?

- Je hebt een artikel teveel besteld dan wel teveel ontvangen
- Het artikel voldoet niet aan uw wens
- Je hebt een artikel verkeerd besteld dan wel verkeerd ontvangen
- Je hebt een beschadigd artikel ontvangen (zie ook punt 5) 

3. Retourprocedure

Om uw aankoop aan te melden voor retournering dient u ons een email te sturen naar: info@park-point.nl.

Wij sturen binnen 1 werkdag een reply met retourformulier.

Op het retourformulier kunt u vermelden, de reden van retourneren en ordernummer. U heeft 10 dagen de tijd om ons het artikel te retourneren.

4. Verzending (Belangrijk)

- Retourneer de goederen compleet in de originele staat en verpakking.
- Wij verzoeken u het pakket voldoende te frankeren. pakketten die niet of onvoldoende gefrankeerd zijn worden niet geaccepteerd.
en gaan via de koerier retour afzender. Het risico van verzending is geheel voor rekening van de afzender.
- Voeg retourformulier bij.

Versturen naar:

ParkPoint Benelux
T.a.v. Retouren
Worth Rhedenseweg 2-A
6991 DW  Rheden (NL)

Incomplete producten en/of niet deugdelijk verpakte zendingen zonder (volledig ingevuld) retourformulier kunnen wij niet in behandeling nemen.

5. Beschadigd of defect geleverd product

Beschadigd/defect geleverde producten worden omgeruild voor een nieuw product, mits je dit binnen 10 werkdagen na factuurdatum aan ParkPoint Benelux meldt. 


© 2017 - ParkPoint - Alle rechten voorbehouden

  • betaalmethoden
Offerte Aanvragen Offerte Aanvragen